از نورهای تاکیدی استفاده کنید

ضمن اینکه شیوه جدیدی از نورپردازی به شکل مدرن را به نمایش می گذارند و از این رو بسیار مورد توجه هستند.  این لامپ ها گرچه انرژی کمی برای تامین نور استفاده می کنند اما در روشنایی محیط منزل بسیار تاثیر گذار هستند.  استفاده از نورهای تاکیدی است.

یکی از ایده های عالی برای نورپردازی دکوراسیون پذیرایی بدون پنجره.  اگر چه نور مصنوعی جایگزین کاملی برای نور طبیعی محسوب نمی شود اما با شیوه به کارگیری صحیح می توان کمبود نور را به شکلی عالی در منزل جبران کرد.

استفاده از رنگ های روشن

 از این رو گزینه قابل قبولی برای استعمال در محیط های بدون پنجره هستند.  چنین رنگ هایی محیط منزل را بیش از اندازه تاریک می سازد.  بهتر است درصد نورهای روشن به کار رفته در آن، نسبت به رنگ های تیره بیشتر باشد. . این رنگ ها نیز کمبود نور را تا حد قابل قبولی جبران می کنند.  البته در صورت تمایل می توانید رنگ های خنثی را در دکوراسیون پذیرایی به کار ببرید. توجه داشته باشید که استفاده از رنگ های تیره در فضای دکوراسیون بدون پنجره کار اشتباهی است.

تخصیص مساحت لازم

برای اتاق های بدون پنجره فضای لازم را در نظر بگیرید. اختصاص فضای کافی باعث می شود محیط منزل روشن و دلباز به نظر برسد.

استفاده از رنگ دیوار خنثی یا روشن

 شما می توانید با شگردهای دکوراسیون این تاریکی و فقدان نور را جبران کنید. رنگ دیوار پذیرایی را روشن ترجیحاً سفید انتخاب کنید. .  تصور نکنید دکوراسیون پذیرایی بدون پنجره محیطی دلهره آور با کمبود نور غیر قابل جبران است.

کاربرد لامپ های ایستاده

 این لامپ ها ضمن اینکه محیط منزل را زیبا می سازند، جلوه ای از دکوراسیون پرنور را در منزل خلق می کنند. .  به همین خاطر بسیار مورد توجه هستند. در طراحی پذیرایی بدون پنجره حتماً از لامپ های ایستاده بهره مند شوید.

 ساده گرایی

برای چیدمان وسایل در این طراحی باید از وسایل تزیینی جذاب در عین سادگی کمک بگیرید. در چنین دیزاینی نباید محیط اتاق نشیمن را بیش از اندازه شلوغ کرد.


خدمات اسباب کشی پنجره ,دکوراسیون ,منزل ,استفاده ,محیط ,پذیرایی ,بدون پنجره ,پذیرایی بدون ,دکوراسیون پذیرایی ,محیط منزل ,قابل قبولی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود برای شما اجرای دکوراسیون مغازه ایران مارکت كوهنـوردان سايپا فیلم جدید | دانلود فیلم ایرانی