صفحه ديواري آشپزخانه صفحه اي با سوراخ هاي کوچک می باشد که براي مرتب سازي و نگه داري وسايل آشپزخانه استفاده مي شود. پگ بورد يا صفحه ديواري آشپزخانه راهکاری کاربردی براي نگه داري انواع وسايل مختلف روي ديوار آشپزخانه است در واقع هيچ وسيله اي مانند صفحه ديواري (پگ بورد) نمی تواند به افزایش کارایی و دسترسی آسان به وسایل مورد نیاز در آشپزخانه کمک نماید. 

در بیشتر موارد به خصوص در فضای کوچک استفاده از شلف ها، کابینت ها و یا کشوها پاسخگوی نیاز ها نخواهد بود و یا سبب محدودیت در راحتی و اتلاف فضا می شود.  به همین دلیل نصب پگ بوردها راهکاری عالی برای نتیجه ای رضایت بخش خواهد بود.

در دکوراسیون داخلی این آشپزخانه مدرن و کوچک که در نیویورک واقع شده از پگ بورد و قفسه های بلند و باز برای ایجاد فضای ذخیره سازی بیشتر استفاده شده است. از پگ بورد ها می توان برای وسایل در دسترسی مانند ماهیتابه ها، لیوان ها و یا آویزان کردن گیاهان ، قالب ها، وردنه، پيمانه ،جا قاشقي و … و بسیاری کاربرد های متفاوت براساس نیازها استفاده نمود.

طراحان با توجه به عادات پخت و پز و نیازهای فضایی کابینت هایی را به صورت سفارشی و دقیق طراحی کرده اند اما به جای داشتن یک دیوار ساده در انتهای آشپزخانه، صفحه دیواری چوبی را برای کاربرد بیشتر در آن قرار داده اند که این راهکاری بسیار هوشمندانه برای استفاه بهینه از کل فضا حتی دیوار ها بوده که علاوه بر زیبایی فضای بیشتری را برای قرارگیری وسایل در اختیار کاربر قرار داده و با قفسه های باز دسترسی را آسانتر می نماید.


خدمات اسباب کشی آشپزخانه ,صفحه ,بورد ,کوچک ,استفاده ,فضای ,صفحه ديواري ,قرار داده ,ديواري آشپزخانه ,صفحه ديواري آشپزخانه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

صنایع دستی پارسینه cebookPas shop تیزبین دیجی‌ویدئو (DigiVideo.RozBlog.com) • دیجی‌ویدیو MAHANGALAXY ???? ꜱᴀᴠᴇ ᴛʜᴇ ᴇᴀʀᴛʜ ???? ProMovies - دانلود حرفه ای سریال های کره ای آسیایی keilyxisixv59 Diary یوشیمیتزو خرید طرح لایه باز