کار عجیب عروس چینی بعد از زلزله در مراسم ازدواجش +عکس

عروس چینی ، گزارشگر زن با لباس عروس زلزله شدیدی وسط مراسم یک عروس چینی رخ داد تا همه چیز به هم ریخته و میهمانان فرار کنند اما عروس خانم جوان بدون ترس و دلهره به کاری پرداخت که مورد تحسین کاربران فضای مجازی قرار گرفت. بازدید : 5,083 نفر

حوادث

حوادث

زلزله حین مراسم عروسی و اقدام جالب عروس چینی 

عروس چینی که مراسم ازدواجش ناگهان به واسطه یک زلزله بسیار شدید به هم خورده بود در کمال تعجب مراسم را رها کرد و به سراغ شغلش یعنی خبرنگاری رفت.

ولی عروس خانم به جای آنکه وحشت کند، غریزه خبرنگاری اش به سراغش آمده و با همان لباس عروس مستقیم به سراغ کارش رفته تا از صحنه های زلزله گزارش تهیه کند .

عروس چینی

همچنین بخوانید : تمام مطالب جالب و خواندنی از سراسر دنیا

عروس چینی در حال تهیه گزارش بعد از زلزله

این گزارشگر بی باک که وقتی برای عوض کردن لباس عروس و تورش نداشت سریع میکرون را به دست گرفته و شروع به توصیف صحنه های ناحیه سیچوان کرد.

عروس چینی

ویدئو تهیه گزارش این عروس خانم بسیار در شبکه اجتماعی چین بسیار پرطرفدار شده و کاربران روحیه حرفه ای او را تحسین کردند.بر طبق گزارشات بیش از 11 هزرا نفر در این زلزله زخمی و 180 نفر کشته و مفقود شده اند.


مجله گل من عروس ,زلزله ,مراسم ,چینی ,تهیه ,گزارش ,عروس چینی ,عروس خانم ,مراسم ازدواجش ,تهیه گزارش ,لباس عروس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گل سنگ تولید و نصب میز بیلیارد 09197633820 پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان فروشگاه اینترنتی نیکتا نمایندگی ایشیک مشاوره تحصیلی وبلاگ تخصصی بخشی اطلاعات تخصصی در حوزه چوب، ام دی اف و پلای وود